tisdag!


ca 2 år gamal bild.

Hejsan!
Idag så vaknade jag halv 9 och fick världens panik, skulle ju möte Augusta kvart i 9. Så det var på att slänga på sig lite kläder, lite smink och sedan var det bara ått gå haha, han inte ens sätta på mig mascara eller lincerna på morgonen..han inte ens borsta tänderna eller äta frukost :'( Var vid Augustas port 10 i 9 (fatta att jag han göra mig ording till skolan på 15 min!) I skolan så hade vi friluftdag, så hade man fått välja att åka skidor eller stanna kvar i skolan ett par dagar inan. Jag och Augusta var kvar i skolan efter hon inte kan åka skidor, och jag tycker inte det är specielt kul :P Så vi fick mest se på film då och lära oss hur man gör munmotmun metoden på en jätte liten docka!! Tack gode gud att man fick en egen docka iallafall. Under lunchen så gick jag och Augusta och fikade och sedan så slutade vi runt klockan 2 :] Efter skolan gick jag och Augusta in till skrapan en stund och sedan åkte jag hem. Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh, tack sötnos! ^_^ <3

2010-03-23 @ 19:41:17
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0