Snart påsklov!


Go kväll! Idag så hände det inte så mycket i skolan. Vi har bild som sista lektion så vi ställde fram klockan med hela 30 min. Våran bildlärare bha ''Åh, tiden går så snappt när man har kul'' haha, njaaa...inte precis! What ever..efter skolan så åkte jag hem till mamma och packade lite, åker till gävle imorgon efter skolan och kommer vara där till måndag. Så vet inte om jag kommer blogga eller ej när jag är där!

Juste,  Micke är här igen! Min mammas pojkväns barn och deras mamma åker iväg så vi ska ta hand om deras hund så länge, vet dock inte hur länge han kommer vara men minst en vecka skulle jag tro, puss


Kommentarer
Postat av: TSUKII ♥

tack sötis! du har inte lust o hjälpa mig o få lite röster? i så fall kan du ju få en extra lott ifall du tänker delta i min designutlottning :D

2010-04-01 @ 16:07:35
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0