Ny design ^^

Hejsan, första dagen på lovet och har inte gjort ett piss hehe. Är varit lite små ledsen över att jay inte kommer tillbacka till 2PM. Det har runnit ett par tårar från mina ögon..men det är väll det som händer när man är ett fan :P Och självklart så har ju 2PM och JYPE fått en massa skit..shit asså koreanska fans är ju skit läskiga, typ sjuka i huvudet eller något sånt! Menmen, jag kommer iallafall inte sluta lyssna på 2PM och jag kommer köpa deras nya album sen i april (om det är bra låtar på förstårs hehe)


När man endo pratar om fans, jag tycker att koreanska fan kan vara litte coco i bollen..men visa kpop sjärnors manager är ju nästan värre..slår fansen :S (det är gruppen SHINEE´s manager som slår något fangirl, varför vet jag inte :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0