Hello!



Hejsan! Hade glömt att ställa fram klockan på mobilen så försov mig en hel timme så missade so. Idag är det ju måndag och på torsdag så får vi loov! Men det var inte det jag tänkte skriva om, utan idag så höll jag, SaraS och Augusta våran egna gympa lektion. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trode det skulle bli, men det gick bra, dock var det inte så många med, så det blev liksom 2-3 styckna i varje grupp (vi hade 3 grupper). Efter gympan så åkte hela klassen till ett museum..kommer dock inte ihåg vad det hete..men det var ju inte precis roligt där, men det var okej, fick lite fakta om det vi håller på med. Och det var ju bra :] Efter skolan så åkte jag hem, käkade en pizza och drack lite läsk! ja det var nog allt! puss.

Eller nej fan vänta! På tåget hem så lurade jag och SaraS att vi skulle av vid t-centralen och byta tåg därifrån. (vi lurade do Augusta) Så när vi är i t-centralen så börjar Augusta gå av tåget haha! Så en kort stund inan tåger åker vidare så börjar jag och Sara skricka åt Augusta att vi inte alls skulle av där haha, tänkt om vi hade åkt vidare, och så står Augusta där helt själv hahaha! :D


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

åh du har nyss förstört hela min kv'äll, blev så sugen på cola nu ;D

2010-03-30 @ 20:59:22
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0