Navi - Heartbroken Feat Jaebum.

Älskar värkligen låten, även om jag inte förstår ett piss av vad hon sjunger. Jätte vacker röst!! Älskar Jays rap också ^^ Look at the time i gotta go, its 2PM! Favorit delen ur videoklippet, jay (eller Park Jarbum som han igentligen heter) är från gruppet 2PM, dock så lämnade han gruppen efter..ja..skitsamma :P Jay oppa, come back!


Navi´s (vett inte om det är ett artisnamn eller hennes riktiga) röst skulle jag absolut inte tacka nej till, att kunna sjunga sådär bra..woow! Hoppas att ni får en trevlig fredag kväll <3

Jays rap, andra gången ^^
listen baby girl
your not gettin it friend
why do u keep coming back to me again and again
just let it end, shawty
you aint thinking well
if this the jail of you
then we're in different cells
aint looking at you baby,
my eyes have shifted
you got a broken heart
i aint the guy to fix it
unhappy story between me and you
its the end
look at the time
i gotta go, its 2PM ♥

Kommentarer
Postat av: your dream closet

haha ja det är verkligen inte skönt att dra på sig på ett par jeans är man mest avät leggings ! leggings är ju jätte skönt :)

2010-01-23 @ 12:30:52
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Mysig blogg!

2010-01-23 @ 14:36:21
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: ELINA

SV: Hej! Jag har fyra totalt :)

Sen i fem hål i öronen men jag räknar inte de direkt som piercingar, haha ^^

2010-01-23 @ 15:53:50
URL: http://thoughtsinreverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0