2010..njaa..

..tycker det inte låter så bra faktiskt haha :P Menmen, hade ni ett trevligt nyår? Själv så var jag hemma, tycker nyår är tok för överskattat. Ått god mat, god efterrätt och självklart så kollade jag på fyrverkerier och så fick jag även champanjs, och FYFAN VAD DET VAR ÄCKLIGT!!!! Tog 2 klunkar och fick jätte ont i halsen haha, blää! Somnade vid 4-tiden tihi ^^ Har faktiskt köpt ett par jätte fina skor som ni kan få se lite senare, men nu ska jag nog tvätta håret, puss och hoppas ni hade ett trevligt nyår <3

Middag.

Efterrätt


Anna & Lina

Fyrverkerier


Kommentarer
Postat av: cecilia

mm.. vad gott det ser ut!

2010-01-13 @ 18:01:17
URL: http://ceciliasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0