Nya kläder ^^

God kväll!
Har ju inte skrivt på en vecka, men det har inte hänt så mycket. Måde lite dålig i fredags så jag gick inte till skolan och i södags så fyllde min syster 17 år! Hon fick the big bang theory sesong 1 av mig. Den bästa prisent enliggt henne hehe. Kosta ju förfan 250 kr, så hoppas jävligt noga att jag får något bra av henne :P (fyller år den 23 sep). I lördags så köpte jag 1 par nya jeans och 2 par jeansleggins.
Skola idag då..blä..pallar inte skola haha! Hade ispass som sista lektion och jag agge och sarorna satte oss i svenska rummet. Våran gamla eng lärare var där hon kände inte igen mig!? xD Menmen, vi blev iallafall utskickade från klassrummet för vi var för pratiga -.-, så vi fick sätta oss i so rummet istället. Efter skolan gick jag hem och när pappa kom hem han med mina kläder wiee! Så nu har iallafall lite nya kläder ^^.

Ikväll så börjar heroes (hoppas det är nya avsnitt nu) JAA.. som man har längtat efter det, första avsnittet ikväll klockan 22:40 varje dag mån-fre. Wiee :D


Kommentarer
Postat av: Jasmine

heroes <3

2009-09-11 @ 19:39:46
URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0