Min födelsedag idag!



hejsan!
Idag somsaktvar så fyller jag ju hela 15 år idag! Så efterskolan möte jag mamma och så fick jag några prisenter, en ring, ett armband, ett par jeansleggins får bikbok + tröja från bikbok, sedan så ska jag få ett par skor också ^^ Och så fick jag 300 kr av clases föreldrar (min mammas pojkvän) Wiiee, ska förmodligen få lite mer sen av släkten och clase då :P Och av min syster fick jag en tygväska, supersöt! Efter jag hade öppnat mina paket och ätit på pajen så gick vi in på VILA, hittade en jäääätte fin vinterjacka, och dum som jag är så läste jag fel på prislappen trode värkligen det stog 199, men det stog ju 1199 snyft :´( Menmen, har ju redan än vinterjacka ^^ Klockan 7 gick jag, pappa och emilia ut och ått på någon resturang. Ått nog inte ens hälften av maten, men den var ju så himla mätande tihi. Men nu ska jag inte blogga mer, puss <3

Grattis till Linn som också fyller 15 år idag :D<3

Kommentarer
Postat av: Twilightisen

Grattis! : )

2009-10-02 @ 19:04:07
URL: http://twilightisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0