PLING sa det..sen fick jag ontimagen..

Hejsan ^^
Idag på praoen fick jag skötta kassan, första gången gick bra, andra gången jag skulle ta betalt så glömmde jag att ''lådan'' med alla pengar i kommer ut så snappt, så fick den rätt i magen. det gjorde skit ont xD Fick iallafall sluta 40 min tidigare wiee! Åkte då hem till pappa och la in lite ny musik till ipoden och fixade bilder till låtarna. Hade även fått min skolfoton (beställde dom typ 2 veckor efter alla andra hehe) Blev väll okej på det enskillade fotot. Humm..vet inte vad jag ska skriva, syrran och till london snart, då ska hon köpa smycken till mig wiee, och om hon hittar ett par lagom billiga streetskor/hiphipskor/skejtskor så får hon köpa dem! Och gjärna ett par skiit coola leggins HAHA!


Black Eyed Peas - Imma Be

Kommentarer
Postat av: h

Black Eyed peas är super

2009-10-26 @ 14:31:25
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0