egen data ^^

Hejsan!
Idag så var det ju skola, som vanligt :P Augusta och SaraS satt och spelade in konstiga ljudklipp på min ipod haha!  Efter skolan så åkte jag hem till mamma och hämtade pengar, sedan in till stan igen, hade nämligen en tid hos frisören klockan 5, håret blev värkligen jätte fint, blev super nöjd ^^ Dock så tyckte jag det var lite små kul när frösören sa att jag hade tjockt hår HAHAHA, jag har ju skit tunt hår xD Menmn, efter frösrbesöket så gick jag hem till pappa en liten stund, ladda ipoden. Precis när jag klev ut genom porten så såg jag pappa komma i sin bil, så jag fick schus (stavfel) hem till mamma wiieee! Har även fått en ny data, vi har 3 nya datorer hos mamma och jag fick den bästa hehe (den har till och med webbcam) hum..vet inte vad jag ska skriva just nu? Har nog inge mer att skriva om, puss puss <3


La roux! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0