Usch fy blä!

Gokväll.
Idag på is-passet gjorde jag och SaraS vårat arbete till non. Det var inte så jobbigt att göra, tog ca 50 min bara :P Hoppas vi får ett bra betyg på detta arbeta. Om vi nu ens får betyg på detta arbete. Jaja, en vanlig skoldag. Jag och Augusta ått på ett cafe idag istället får i skolan, äscklig mat liksom. Men ajg kan säga tårtanbiten jag köpte var inte värt pengarna. Det var värkligen bara grädde i! usch.. det vär föresten prinsestårta :P Efter skolan gick jag hem. Kollade på top model och ått sedan en macka med leverpastej och gurka på mums! På torsdag så ska jag fixa kameran, kommer säkert inte orka det. Men jag måste få den fixad. hej då ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ge till mig då

2009-05-06 @ 11:03:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0