Sista styvens trappor..typ?

Go´kväll!
Idag så vakndade jag ca 30 min försent, men jag kom som tur var endo i tid. I skolan idag så hade våran fröken delat upp oss i 5 grupper. Jag var med Max, Tove , Maja och Love. Vi skulle till ett ställe som hete Sista styvens trappor...typ? Är faktiskt inte säker..men skit samma. Vi skulle ta ett par foton på trappen, så jag drog upp kameran och fotade! Efter det så skulle vi interljuva 10 personer. Vi interjuvade en person som hete Moje....han var skiiit konstig. Och såg utt som ett litet pervo..en...äcklig gubbe..jha. Han babblade om saker som tex att hans hund brukade pissa på statyerna som låg ca 3 m bort. Och där brukade även han gå och pissa...JA OKEJ DÅ VET VI.....medans jag försökte läsa upp nästa fråga utan att skratta så fortsatte han att babbla på...konstig typ. Sedan gick vi tillbacks till skolan och skrev utt 10 bilder och gjorde klart vårat arbete. Blev helt okej! Efter skolan möte jag mamma och köpte ett par nya skor, ett par vanliga ballerina skor! puss

yeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0