Plugg och godis.

Bonjour!
Enu en skoldag har gått, vi hade genomgång på son idag. Vi han bara gå igenom vad alla ord betyde. Kan inte alla ord en, men det får gå som det igår imron på provet. Efter son så hade vi no, där så kollade vi på någon program som hete Rambo (tror jag, ej säker?) Men på den programet så visade dom några små klipp med unga mammar. Skit tråkigt tyckte jag. Vem fan bryr sig om en jävla 16-åring blir med barn liksom och inte fattar att man ska gå klart skolan först och skaffa jobb inana man skaffar barn..vart e värden på väg igentligen? Suck..Jaja. Vi slutade iallafall efter non tur. Kunde knappt hålla ögon öppna längre :P Så åkte hem till mamma eftersom jag har några papper här jag behöver. Men jag kanske åker till pappa sen. Desperate Housewives är ju ikväll. Och tv hos mamma har typ pajat. Men får se om jag orkar. Nu så ska jag läsa lite bloggar och sedan blir det plugg. Au revoir ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0