fuck you..!

Sitter här och lyssnar på lily allens låt fuck you, love that song! Idag i skolan så hade vi 2 prov, jobbigt. Först så hade vi engelska prov, det var faktigt inte så svårt, trode att provet skulle vara mycket svårare! Efter engelskaprovet så hade vi matteprov, det gick inte lika bra..dock så hade jag inte pluggat ett skit till det. Menmen, kunde dom 4 första frågorna (det vara bara 8 frågor!) Efter proven så hade vi endas 40 min lunch..fatta 40 min? När lunchen var slut så hade vi no. Våran praktikant på non skulle sluta idag. Asså hon har varit hos oss i 10 veckor, jäklar vad snappt skolan har gått, asså vi har typ bara 4 riktiga skoldagar kvar...! På gympan idag så spelade vi fotboll, fick ett gruskorn i ögat, ajaj! Men jag fick iallafall bort det, tur det :) När gympan var slut så gick jag och SaraS till ringen, där så köpte jag en ny bh för endas 50 kr, wiie. Sara tästade även lite bikinisar, såg en underbar fin vitt baddräkt, så himla snygg! Dock så känner jag mig inte bekväm i en vitt baddräkt eller bikini, känns ju som man kan se rätt igen allt haha :P Sara köpte ett par super fina blom örhängen ine på Ur&Penn. Efter en stund så åkte jag och hon hem till varochsig! Nu ska jag springa (eller gå då) och hyra en film, kanske det blir en skräckis eftersom mamma inte hyrde en skräckis..suck! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte? Sjukt rogivande ju hehe jag somnar typ bara jag sätter mig på ett tåg/buss:p

2009-05-17 @ 21:36:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0