Ajaj mitt huvud!

Hejsan!
Usch, har värkligen jätte ontihuvudet, av någon konstig anledning så gör det bara jävligt ont på höger sida. Precis vid ögar, aj! Kom liite försent till skolan idag ca 10 min. Jag gick upp klockan 07:30 idag för jag hade redan planerat vad jag skulle ha på mig. Och så kollar man ut genom fönstret och så regnar det. Suck...och så hade jag inte nått par byxor hos mamma, åh vad sur jag blev :P Men så är det ju ibland. Hade glömt gympakläder, alla tjejer hade faktiskt gjort det. Förutom SaraS och Tora haha. Efter som vi orienterar nu på gympan så fick vi endo en karta i handen och ''sprang'' runt vid...öh kommer inte ihåg vad det hete, men skiitsamma. Efter skolan så gick jag iallafall. Hade ju ontihuvudet...hittade enkrona wee! När jag kom hem så satte jag på tv (smart att sitta vid datan/tv när man har ont i skallen) och kollade på top model, en tjej som är med är så himal lik Scarlett Johansson . Nu ska jag ta och villa en stund. Puss

Usch min kamera har pajat, så kan inte ta några bilder :'(

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas du kan laga din kamera då :/

2009-05-04 @ 18:50:27
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: emmas bloppis!

Kolla in min bloppis, kanske hittar du något du gillar? :)

2009-05-04 @ 21:59:27
URL: http://emmabloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0