090511

bonjour!
Idag så började dagen med att jag vaknade upp med värdens jävla skit alarm, blev så himla rädd när alarmet ringde igång Stängde av alarmet, klädde på mig och så fassnade jag framför tv. Så kom lite försent idag, menmen! Idag på gympan så spelade vi fotboll, eller det var ca 8 i klassen som spelade :P Det var bara dom som han med hela orienteringen i fredags som fick spela fotboll idag. Resten skulle springa tillbacks till tanto och göra klart orienteringen . Själv så hatar jag fotboll, tycker det är skittråkigt! Vad är det som är så himla roligt att springa efter en boll liksom haha? + så är jag lite bollrädd, gillar inte bollar. Dom bara flygger runt och..blää! Efter gympan så gick jag hem. Tog en dusch och sedan blev det top model. Måste plugga ikväll..blä! Vi har ''läxförhör'' imorn på non, så måste plugga in lite om..jag vet inte? Vad ska man kunna till ett sexualkunskaps prov? Könsdelarna m.m typ? Äsch det går nog bra, hur svårt kan det va liksom. Nu ska jag försöka övertala pappa om att jag ska få köpa pizza på en pizzaresturang istället för att köpa en pizza på konsum haha.

au revoir!

Kommentarer
Postat av: emma

pizza är ju så jävla gott (:

2009-05-11 @ 19:43:29
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Dilan Amin

HEJ :)

Fin blogg!



/ www.mramin.blogg.se



2009-05-11 @ 20:21:15
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0