Torsdag!

Hejsan!
Vårat bredband hos mamma har gått sönder, det betyder ingen data eller tv :P Det har varit tuft, men jag har klarat mig! I tisdag så var vi lediga från skolan. Så jag var hemma och tittade på en massa filmer hela dagen, hyrde låt den rätte komma in, och den var värkligen jätte bra! Sen så var det ju skola på ondsdag, på non så har vi fått värdens sämsta praktikant (eller vad de nu heter?) Hon förklarar skit dåligt och så kan hon inte ens svara på vara frågar...stackars elever som kommer få henne sen som lärare...Efter skolan så satte sig jag, SaraS och Augusta i ett litet rum som ligger brevid vårat klassrum. Augusta skulle ha ett sånt där samtal klockan halv5,så jag och Sara erbjöd oss att vänta med henne i skolan. Tåg en heldel roliga foton på dom. Och idag så har jag inte gjort något specielt! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0