Torsdag.

Hejsan!
Idag så fick vi sluta efter lunch, vi ått först i skolan och sedan så åkte jag, augusta och saraS hem till mig. När vi stog och väntade på tåget så jag Asså vi kan ta farsta strand tåget, för det är bara att gå från storkyrkogården! Och så klev vi då på farsta tåget. Och så börjar vi åkte, och sen så åker vi förbi en skiit stor kyrkogård, och vi bha, åhh vilken stor kyrkogård! Och så åker vi lite till, sen så frågar jag SaraS vart vi var, hon bha i farsta. Jag bha va,du skojar? Vi har åkt förbi storkyrkogården! Så vi åkte då till farsta strand stationen och såg att det var ca 20 min inan nästa tåg kom, men så så såg vi att det tåg vi kom med bytte till alvik sen, så då var det bara att vänta i 6 min istället! När vi kom till mig (tillslut) så hyrde vi filmen barnhemmet. Den var jätte bra, okej kanske inte jätte bra, men bra var den :P Eter filmen gjorde vi lite olika saker. Sen åkte vi tillbacks till stan. Jag  & Augusta var tvunga att åkte till saraB eftersom vi måste öva till gympa lektionen imorn!
Just nu så sitter jag och kollar på Svergies värsta bilförare, usch, dom som är med i det programet borde ju bli av med körkortet! Hur fick dom ens körkortet haha! Nu tv, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Carita

aw, sötnosig bild (:

2009-03-19 @ 23:14:06
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: PH

Asså vad heter Sara på hennes blogg om hon har en ? För jag känenr henne. Har hon en syster som heter Erica ? Och en mamma som heter Annelie ?

Skriv gärna till nbody.blogg.se

2009-03-27 @ 15:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0