Tacobar och donken!

Hejsan!
Idag så var det ju skola, råkade komma lite försent till engelskan. Men så går det när man ligger och lyssnar på radion för länge på morgonen. Det var äcklig lunch i skolan, så jag Sarorna och Augusta gick då till donken och ått. Vi hade igen gympa idag så vi flyttade då fram klassrådet och vi hade typ inget att säga så vi fick sluta 13:30 idag (vi skulle slutat 15:30) Fatta, 2 hela timmar tidigare fick vi sluta! Efter skolan gick jag,Sarorna och Augusta hem till SaraB. Där så snackade vi lite. Sen skulle Augusta hämta dyllan (eller hur han nu stavas?)  Så jag och Sarorna lekte kurregöma haha! Man kände sig som 5år igen :P Vid 4 tiden så gick jag och SaraS därifrån. Klockan 18:00 så ska jag möta Augusta igen, vi ska gå och äta på tacobar! Sedan får jag se vad som händer! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0