Igår!

Hejsan!
Igår så hade jag och Augusta inga gympa kläder med oss! Så vi fick gå en promenix istället. Efter gympan så började Augusta flumma sig. Så jag började spela in efter som hon ville det. Så jag spelar in medans Augusta hoppar runt, till slut så ska hon snurra runt, och vad händer inte då? Jo hon ramlar haha, och jag fick det på film :P Haha, efter skolan så följde jag och Augusta med SaraS till willys. Sedan gick jag och agge hem tillsammans. Vid 6 tiden så möter vi 2 igen och tog en fika på sandy´s. Där pratade vi om litte allt möljigt! Sen gick jag hem och kollade på charlie the unicorn, haha så jäkla roligt :P Sen så var det ju lite på tv och så. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0