FrEdAg ^^

HeJsAn!
Idag på non så läste jag upp in redovisning om glödlampan...men tyvärr så har några i min klass så jäkla svårt att visa lite respekt. Så dom satt och höll på hela tiden under min redovisning + så höll do på att störa SaraB också! Menmen....efter skolan så gick jag, Sarorna och Tora och hämtade Toras söta hund. Sen gick vi och köpte mat och coca cola, och gick hem till Tora eftersom hennes hund inte kan vara ensamhemma! Så när vi kom ditt så visslade saraS super tyst och toras hund började skälla och allt :P Medans vi ått våran mat så började SaraB smsa med salvador...och herregud vad länge dom höll på HAHA! Vid 5 tiden så gick vi hemifrån Tora, då började vi gå mott Augusta och överraska henne :P  Men hon var inte hemma -.-  Så vi gjorde lite olika saker och sen gick vi alla hem. Så nu sitter jag hemma och tittar på något program på 3an. Puss och Hej

Som ni ser är inte bilderna tagna idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0