Första skoldagen på 3 veckor!

Hejsan!
Idag så hade vi ju skola, har slutat på franskan så jag och min fd franskalärare sprang typ runt halva skolan för att hitta det klassrummet jag ska sitta i, tillslut så hittade vi det :) Istället för franska så kommer jag ha extra eng istället. Så mycket bättre tycker jag! Under lunchrasten så sprang, eller sprangochsprang jag gick hem. Hade glömt mina gympa kläder...eller glömtochglömt. Sov ju hos mamma och dom var hos min pappa. Efter lunchen så hade vi iallafall svenska. Vi satt och läste.

På gympan så ska ju man hålla en egen gympa lektion idag var det hedvig,maja och belinda som höll gympa lektionen. Det gick superbra tycker jag ^^ Dom delade in i 2 grupper. Ena gruppen skulle hoppa höjdhopp och den andra...eh..kommer inte ihåg vad det hete. Men det var typ nån dans blandat med självförsvar. Kul var det iallafall. Efter skolan gick jag och lämnade lite saker till agge efter som hon var hemma idag. Sen gick jag hem och har inte gjort så mycket sen dess. Slänger nog in ett inlägg inan jag går och lägger mig.
Hej då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0