Augusta och misslyckade pankakor...

Eller stavas det pannkakor? Skit samma :P
Idag efter skolan så gick jag och Augusta hem till henne och gjorde pankakor, eller först så gick vi och köpte mjäöl och grädde...och av någon konstig anledning så köpte vi coca cola också haha xD Vi gjorde dubbeldos så det blev ganska många pankakor. och dom 5 första blev totalt misslyckade. Dom gick söder, blev brännda och smakade skit xD Men resten blev gott. Augustas syrra tog också lite pankakor, hon satt också och pratade med oss en stund! Sen satt jag och agge och pratade om lite nyheter, skolan och andra konstiga saker som bara vi pratar om. Hennes mamma kom också, då satt vi och pratade om man färgat håret. Augusta vill nämligen bli blont igen och så hennes mamma frågade då hur jag gjorde när jag blev ljushårig ^^ Så vi satt och pratade lite om det och att agge borde klippa kort och färga det hos en frisör! Sen satt jag och agge och pratade lite mer om det bara hon och jag pratar om! Sen klockan vid klockan 19:10 så gick jag hem. Ska plugga so snart...usch vi har so prov imorn och våran lärare har typ inte gått igenom vad vi ens ska göra. Men det går nog bra! hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0