2 par nya skor och en ny kofta!

Hejsan!
Idag så hade jag glömt mina gympa kläder, så jag var då inte med på gympan. Sätt och kollade på istället. Efter skolan så möte jag mamma utanför ringen. Där så köpte vi ett par nya skor till mig, och så hade mamma köpt ett par converse till mig, dom var röda, jätte fina! Sedan så gick vi och fikade på ett liten myskocafe, det luktade konstig haha. Efter fikat så gick vi in på monki, där fick jag en super fin kofta, och så köpte vi en kjol till syrran eftersom jag hade ju fått så mycket. Hon fick en jätte fin kjol, sa till mamma att köpta den till henne för att då kunde jag också använda den! Sen hade vi kvartsamtal med min lärare, hade höjt up 2 betyg, bra´va! Sen gick jag hem, Puss

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via BLOGLOVIN? isåfall lägg till mig och skriv när ni har gjort det så lägger jag till er direkt! :)

2009-03-17 @ 14:41:30
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0