090331

Hejsan!
Vi hade ingen syslöjd idagm så är ledig fram tills halv ca halv 2 (typ). Så jag Tora och SaraB gick till götgatan gick in på gina och där så tästade dom lite kläder. Dom provade domdär slittna byxorna, men en massa hål i, tyckte dom var jätte fina först. Men nu vet jag inte riktigt :P Ska iallafall inte köpa såna byxor. Och Sara provade haremsbyxor, usch dom är värkligen inte fina! Men dom ser så jäkla sköna utt, vill gjärna ha såna som mjukisbyxor :P Sedan så gick vi alla hem. Det värkade bara så skönt att bara gå hem och slappa lite. Så vi gick då hem, ringde precis fredrik och undrade om det var okej om vi möte dom vid kyrkan vi ska till. Och det va det också, gud vad modig jag känner mig som vågar ringa min lärare hehe. Nu ska jag gå och slappa. Skriver kanske ikväll!

Fint väder idag, dock ser det utt att vara skit dåligt väder på bilden :P

Kommentarer
Postat av: Melinda

såååå skönt när solen börjar komma tillbaka :D

2009-04-05 @ 12:29:13
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0