Torsdag!

Bojour!
Hur mår ni? Själv så mår jag jätte bra, för snart har vi sommarlov fyfan vad sköönt! Ska äta till grekland i sommar wiiee! Dock inte hela sommaren så klart, utan vi e där en vecka. Men det räcker :) Igår så var jag med Augusta, vi gick och fikade på cafe soda! Det luktade saffran där ine haha. Men vi satt där och fikade och så lyssnade vi på e skiit konstig röst som fanns på Augustas data haha. Det var så himla roligt :P Vid halv 6 så åkte jag hem och var tvungen att vänta ca 20 min på mitt tåg för det var tågförseningar.suck!
Idag
så kom jag ca 5 min sen, vi hade en liten kort redovisning om skärholmen. Gick väll bra, sedan så spelade jag lite  (sguitar hero på en mobiltelefon och så kletade vi på lite mascara på några killar i klassen mohaha (ska inte använda den mascaren igen!) Efter lunchrasten så såg vi på Se upp för dårarna, har sätt den typ 5 gånger, menfilmer är ju helt okej! Efter filmen gjorde jag ett soprov som jag inte hade gjort, det gick helt okej. Hittade inte min lärare så jag kunde inte ge provet till honom, så låste in provet i mitt skåp och sedan gick jag och ått lite mat tihi!
Imorn ska vi se på film, det är ju klassensdag! Det blir förmodligen I taket lysser sjärnorna (har inte sätt den än!) och så blir det en riktig jävla skit skräckis. The strangers typ? Har sätt den och det är nog värdens tråkigaste skräck film haha. Jaja, nu ska jag..typ kolla på tv haha xD
 Au revoir


2 bilder från förre klassensdag ^^


Kommentarer
Postat av: Rosita

Ja, så sjukt skönt med sommarlov snart :)

2009-06-04 @ 19:45:36
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0