Pyttelitte brun :P

Hejsan!
Har varit i gävle ett par dagar, så därför har jag inte bloggat. Vad har hänt idag då? Jo, idag så träffade jag Siri, vi har nog inte träffats sen höstlovet eller nog sånt :P Hursomhelst gick vi och köpte en stor cola och godis. Sedan gick vi till eriksdalsbadet och där fick man gratis vatten som hade citron och någon typ av bär smak. Båda 2 var skit äcklliga! Vi satte oss iallafall i solen, men efter en stund var vi tvunga att flytta på oss för skuggan kom, så vi flyttade oss lite längre fram, vi satt då och solade och pratade och hade allmänt kul. VId 4 tiden så gick vi och käkade pommes och när vi komtillbacks till våra platser så var våran cocacola äckligt varm, så den kunde man inte dricka av längre + så smällte min choklad över allt mitt godis, så kunde knappt äta mitt godis heller haha :P Men så kan det gå! Vi lyssnade på hög rock musik (så fort jag skaffar mig en ipod så ska jag ladda över siris musik på den haha) Vi gick och köpte glass också, bara för att få en kortlek tihi. Klockan gick och tillslut så blev klockan halv 7, då började vi dra oss hem. Men nu ska jag fortsätta se So you think you can dance!  Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja!Tim Burton är en GUUUUD!

2009-06-23 @ 23:03:57
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: siri

åå vilka fina bilder<3 haha tack för en roligdag ;)

2009-06-24 @ 20:53:06
Postat av: siri

åå tekla vi lyssnade på mest indie/pop låtar xD

2009-06-24 @ 20:55:01
Postat av: Tekla

haha jaha oups, så fel man kan ha :P

2009-06-25 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0