Idag och igår

Ciao!
Idag så fick jag en jävligt stor lust att städa mitt rum! Så jag slängde alla kläder som låg på golvet i tvättkorgen. Orkade inte ens se om dom var rena eller inte haha! Så nu har jag typ inga kläder men äsch spela roll? Och så gjorde jag rent min byro, tvättade den och så gjorde jag lite fint men snäckor m.m La min riktiga madras i sängen och bäddade om! Dammsög och satte blommer i fönstret, tog ca 4-5 timmar haha xD Men har väldigt nöjd faktiskt! Ska rensa hos pappa sen på tisdagen (för på måndag ska jag vara med Augusta).

Lite snabbt vad jag gjorde igår också. Jag träffade Augusta klockan 12:00 utanför t-banan. Vi gick då och hyrde filmen step-brothers. Den var faktigt roligt, vi köpte även munkar och så gjorde vi varmamackor. Och den osten Augusta hade, fyfan vad god den var! Efter filmen så hittade jag typ 20 st gamla HitsforKids skivor. Man kunde ju enhel del låtar! Klockan 18:00 så gick jag hem, bacio e abbraccio


''im a pussy pirate my names is jack sparrow''
haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

2009-06-14 @ 03:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0