Nya harry potter, inte bra!

hejsan!
Idag så smsade Augusta mig och frågade om jag kunde ses. Ringde då upp henne och så bästemde vi att vi skulle se den nya Harry Potter filmen. Så jag gick in på datorn och så kollade jag upp tiderna. Vi bästemde oss för den som gick halv 6 på söder (sf vid medborgarplatsen) Så vi mötes halv 5, eller Augusta kom ca 10 min sen...men jag kom iallafall i tid! Då gick vi och köpte biljätter till filmen och sedan gick vi och satte oss och ått på taco bar. Gillar igentligen inte taco bar så mycket..Dom gav även fel mat till Augusta hehe. Efter vi hade ätit så panik köpte vi lite godis och läsk. Under bioreklamen så ser jag 2 stycker personer som sitter framför oss som ser lite bekanta utt, viskade till Augusta. Är inte det där Chai och Belinda, vi brister då utt i skratt, eller vi sitter typ och hukar oss så dom inte ska se att det är vi som skrattar. Så vi slängde 2 djungelvrål på dom hehe, den fösta värkande dom inte riktigt bry sig om, men när den andra kom så vände dom sig om, Enu en gång så har jag och Augusta ''förstört'' en dejt mohaha. Efter filmen så cyklade jag och Augusta runt om söder, eller hon cyklade och jag satt på pakethållaren hehe, fan vad kramp i benen man för när man sitter på pakethåller, benen utt och så måste man ju spänna mägen som man inte ska ramla av :P Kanske inte fattar vad jag riktigt menar, men det skiter jag i tihi :)

Måste säga att harry Potter filmen var dålig! Utan tvekan den sämsta Harry Potter filmen...Trodde den skulle vara mycket bättre. Den var ju endo 2 timmar och 11 min, trodde att det skulle hända lite saker iallafall -.- haha, fasst Augusta blev ju rädd när liken kom mohaha LOL :P

Kommentarer
Postat av: nr1

pffft du tyckte att det var jobbigt att sitta där bak?!?!?!?! klaga inte!

2009-07-24 @ 17:17:59
Postat av: FS

Hejhej ;)

allt bra med dig sötnos?

2009-07-24 @ 23:57:27
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Bella

Fin blogg du har :D



www.bellalahdo.blogg.se

2009-07-25 @ 13:14:19
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tyckte den var jättebra! Men alla kan ju inte gilla samma ;P Fin blogg!

2009-07-26 @ 12:01:09
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0