Lördag..eller?

usch, har inge koll på veckodagarna längre, men äsch. det är ju sommarlov. Idag har jag inte gjort såå mycket. 4an,7an och 9an har börjat fungera igen! wiee. Så skickade ettt sms till Augusta att dom fungerar igen, haha. Men va fan, nu funkar dom inte!!! AHHHHH SKIT TELEFON (damp) Men nu ska jag inte sitta och skriva om min telefon. efter som jag inte bloggade igår så kan jag skriva vad jag gjorde igår idag istället tihi! 

Igår då. Jo först var jag bara hemma och ruttnade framför tv och datorn. Sen så frågade Augusta om vi inte kunde gå på bio igen. Men det har jag nämligen inte råd med. eller jag har råd men vill inte slösa dom sista pengarna på bio haha. Specielt inte när jag har biochekar hos mamma (va hos pappa) Menmen, vi bästemde oss istället för att gå hem till  Augustas pappa och glo på film. Vi köpte då hem lite gott och så satte vi på nån film (kommer inte ihåg vad den heter). Den filmer var ganska rolig, helt okej! Efter den filmen så såg vi employee of the month. Haha, augusta blev typ lite småkär i killen i glasögonen. HAHA!  Efter filmerna så pratade allt och ingen. Vid 11 tiden så satte vi oss på balkongen och pratade, mysigt! Vid halv 12 så gick vi utt på en liten promenix. Pratade om framtiden, uhu! Vill inte ens tänka på framtiden, alla jävla skitlån man måste ta och sånt BLÄ. Klockan 12 så ringde vi en taxi som kom och hämtade mig från Augusta och så åkte jag hem till mamma. Var väll  hemma vid 00:15 eller någon sånt, lagom sent ^^

Var vaken tills 4 på morgonen, såg på film och lyssnade på skön musik. Käkade en otrolig sen middag klockan 3 på natten haha! Nu finns det inte så mycket mer att skriva, puss på er ♥

  the veils -  vicious traditions

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sajjk vad du har skrivit tiderna fel! LOL

du tog taxi hem klockan ett1 tror jag...

2009-07-25 @ 19:12:13
Postat av: t

haha nej, det var klockan 12!

2009-07-25 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0