To day..typ

Hejsan! Idag så skulle vi hitta på en dans på gympan. Jag var med SaraS,Tora,SaraB,Salvador,Wille och Felix. Våran dans ägar..not! Jaja...efter gympan så skulle jag och Sarorna göra någpt, men först så skulle saraB och hennes vän leta  prao på dagis. När vi skulle gå till pärlan (mitt och saraB gamla dagis) så skulle man ha portkod, vi kunde ju inte precis den? Så saraB klättrade över..ehh...gallret så hon fick öppna ått oss sen :-) När dom hade letat klart så gick jag och Sarorna hem till mig,  vi gjorde nudlar. När nudlarna var klara så sa SaraB fan vad gott med cola. Haha så jag sprang ner och köpte det, men när jag stog i kassan så kom jag på....plånboken, den låg ju i väskan. Så saraS sprang ner till mig, haha saraB helt ensam hos mig, stackarn :P Augusta kom också, det var najs. Vi kollade på en fransk skräckfilm. Jag tyckte att den var ganska bra, det var en såndär riktigt händelse..usch. När filmen var slut så satte vi på mtv och gjorde några andra saker. Vid 7 tiden så gick alla hem, jag också skulle ju hem till mamma. Lägger upp bilder imorn. Hej då ♥

Skrev det igår kväll, men av nån konstig anledning så kom det inte upp på bloggen!?

Kommentarer
Postat av: Karin

fick dom av Linda i julklapp:)

2009-01-10 @ 18:55:38
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0