Söndag,

hejsan! Tänkte fort bäretta lite vad jag gjorde i fredags. Vid halv 4 så var jag hos saraB, där var även Augusta och SaraS.Vi kollade på bert, sen vid typ 5 så gick Augusta hem. Då så kom Sara på värsta ideen. Att hon skulle foa mig och SaraS, och så hade hon då redan kommit på hurvi skulle se utt, så typiskt sara :P Men hon sminkade oss, och så fotade hon. Det var jätte roligt :D Hoppas hon kan skicka några foton snart sås jag kan vissa i er! Vid halv 7 så gick vi hem. Inte mer med den saken :P 

Lördag: Gjorde inget typ! 

Idag: Vid typ 5 tiden så kom pappa och hämta mig hos mamma. Vi åkte till min farmor som fyller år imorn, fasst vi firade henna idag istället. När vi var där så var redan linn,kalle,isa,mimmi, henreta, jan,mike,jenny,dani, amy m.m. Tog lite tårta och den va super god! Jag och Linn spelade lite kort och sånt. Vid 7 så åkte jag hem igen, alla åkte typ hem då.,
Ska snart hoppa in i duchen, sen ska jag göra små fina lockar i håret och sedan lägga mig i sängen och se på film och äta gött. Fasst det där med att äta gött vet jag inte? Mår värkligen inte bra i magen. Fattar det, så mycket skit jag har ätit dom senaste dagarna. Hoppas värkligen att det går över tills imorn. Var sjuk 4 dagar föra veckan, vill inte vara sjuk nu igen....äsch det går nog över.

Nu duchen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0