Snart skola igen......

Hejsan! Usch, om ett par dagar är det skolan igen. Men vi börjar på en torsdag så det är ju inte så farligt ^^ Idag så kom jag hem från gävle, vårat tåg gick klockan 13:06. Jag, mamma och Lina åkte in till stan inan tåget gick. Hittade ett par skiit snygga skor. Men dom var liiite för dyra. Så får leta vidare efter mina perfekta svarta klackskor..suck. Hittade dock ett par lösögonfransar inne på åhlens. Hoppas dom sitter bra på mina ögon. Har nämligen jätte korta ögonfransar. Ni får se skillnaden sen (asså med och utan lösögonfransar) Tåg resan gick bra, glömde bort dock min cola jag köpte inan vi satte oss på tåget. Så var jätte törstig typ hela resan haha xD Kom typ hem vid 3 tiden, tänkte gå på stan en stund. Men när jag väll var framde i stockholm så orkade jag inte längre. Så får springa runt på stan imorn då. Ska till OnOff och hitta mina hörlurar. Hoppas jag hittar mina perfekta klackskor också ^^ Det var nog allt jag hade att skriva. Har typ inga bilder på dena data. Och en blogg utan bilder är ju så himla tråkig.  Men ni får nöja er med dom här 2 bilderna på måns. hehe.

Kommentarer
Postat av: susan

gott nytt år!! :DD

2009-01-03 @ 00:13:54
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kattplågare ;D jag säger det med kääärlek

2009-01-05 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0