Skola imorn -..-

Hejsan! Idag så möte jag SaraS och Augusta redan klockan halv 11. Vi gick till sandys och fikade och snackade typ om..nja inget specielt. Sara fick en gamal cookie, usch. Efter vi hade fikat så gick vi hem till Augusta, där så satte vi oss i sängen med Augusta´s dator, vi kollade på Augustas bilder och så gick vi in på några bloggar :-) Sen så gick vi in till köket och gjorde nudlar, tog curry smak. Det var jätte gött. Sara råkade spilla lite på Augustas bordsduk. Vi satt där och ått en ganska lång stund. Sedan gick vi tillbacks till Augustas rum och satte oss och pratade busringde m.m. Augusta skulle sätta på en mössa på mig, fasst jag inte ville. Och rättsomdetvar så råkar Augusta petta mig i ögat, asså det gjorde värkligen jätte ont, men inte någ med det, hon råkar liksom också riva till ögat eller hur man ska säga? Så hon råkade dra bort min ena ögonlins. Asså det gjode så jäkla ont! Har seriöst fortfarande ont. Fuck you Augusta. Hoppas ögat är bättre imorn ^^ Vet inte riktigt när vi gick hem i från Augusta, men efter vi hade sakt hejdå så gick jag en snabbis till nån sko butik. Dom hade inga snygga skor där, eller jo det hade dom. Men inga som jag letade efter.
Har pricis kollat på top model 11, hoppas killen vinner hehe ^^ Äsch, jag vet ju vem som vinner.....Suck. Längtar till när dom ska klippa dom haha, asså det e så himla kul. Men nu ska jag nog duscha. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0