Lördag.

Hejsan! Idag så vaknade jag vid halv 11 tíden. Gick upp och ringde augusta, men hon låg och sov. Så jag bad då hennes pappa att hon skulle ringa mig när hon hade vaknat. Men när klocka hade blitvit halv 1 så hade hon fortfarande inte ringt. Då ringde jag upp igen och då hade hon typ precis vaknat haha xD. Vi bästemde då att hon skulle komme hem till mig. Så vid halv 3 tiden så var vi hos mig då. Vi satte oss i köket och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen så kollade vi på tv och spelade guitar hero. Var tvungen att ringa siri för att fråga hur man spelade 2 haha! Spelad ett tag och augusta blev bha skreck MEN VA FAN  varje gånng hon förlorade. Asså ah, hela tiden då ^^ Sen så satte vi oss framför datan och skrattade ihjäl oss framför youtube. Sen blev klockan 6 och augusta skulle hem. Så jag gick med henne till stationen, pantade även alla burkar som vi hade hemma. Ska nog hyra en film, ska först se vad som går på tv ikväll. Lägger in bilder i inlägget sen, vet inte hur man lägger in bilder med systemkameran haha. Gör nog lite mer inlägg inan jag somnar. Ha en trevlig kväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0