Jag lever!

Ja..asså jag har ju inte precis legat på ett sjukus och hållit på att dö? Men jag har jag inte skrivit på länge ^^ Har typ fått 100 sms från SaraB, men har värkligen inte orkat svara (förlåt) Men idga så fick jag ett sms av SaraS och hon undrade om jag levede, Så svarade då på det så dom vet att jag lever :P Har legat hemma med feber. Ha feber på morgonen, sen mot kvälken så försvinner det!? Skit jobbigt, jag vill inte missa så mycket skola. Men om nu feber försviner förgott så går jag till skolan imorn. Har inte gjort så mycket, typ bara kollat på tv och sovit. Ska nog äta en banan snart, eller sova, eller kolla på top model. Får se. Nu orkar jag tyvärr inte skriva mer.
 Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiihoo, tekla lever!!!



Nu har jag också blivit sjuk förresten... inte kul

2009-01-29 @ 18:08:09
Postat av: T

Eh, vem skrev det? :P

2009-01-29 @ 20:51:39
URL: http://ttekla.blogg.se/
Postat av: Sara B

sara b men mitt namn försvann tydligen......

2009-01-30 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0