Frisk.

Hejsan! Nu e jag frisk, äntligen. Var sjuk igår också, inte kul! Längtar nästan att gå till skolan imorn. Det är så himla tråkigt att vara vara hemma!! Men nu så ska jag säga en sak. Idag så gick jag in på en tjejs blogg, och så vissade hon en sida som hete lookbook.nu. och nu e jag helt fasst i den sidan. Det är då en sida där folk lägger in sina outfit´s (alla kan då lägga in sina outfit´´s) Har sätt några bilder med lisa place och det är många som har komenterat hennes bilder. Förstår det. Men nu ska jag ducha. Här iallafall 4 outfits från sidan. Den andra tjejen från vänster är från svergie ^^

Kommentarer
Postat av: amanda

apsnygga outfits!

2009-01-19 @ 16:48:15
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0