Fredag!

Hejsan! Idag så slutade vi efter lunch, men eftersom vi inte hade någon matte idag så fick vi sluta redan efter engelskan. Asså redan klockan 10:20 fick vi sluta idag hehe. Så jag och SaraS gick till 7-eleven, köpte en varsin brownie och sen så åkte vi hem till min mamma. När vi kom ditt så vissade jag Måns, Sara hade inte sett honom. Sen så satte vi oss i soffan och så ringde jag mamma och frågade om vi fick hyra en film på tv. Och det fick vi :D Så vi hyrde nån film om typ ett par vuxna som typ åker utt med en båt och så blablabla. Det är iallafall baserad på en värkligen händelse. Den var jätte bra, men dock så blev jag besviken på slutet. Trode ju att dom skulle sen vissa i eftertexten om hur det gick sen. Men det gjorde dom inte....det brukar ju stå vad som hände sen i filmer som är baserade av värkliga händelser....! Jaja, vi gjorde iallafall lite ravioli också. Efter vi hade ätit så spelade vi guitar hero. Sara försökte värkligen. Och hon var faktiskt ganska bra på det. Själv så gick det ganska bra. Kom ett par level fram, men spelar fortfarnade på det lättaste :P Efter gh så satte vi oss och kollade på mina bilder som jag hade på datan. Vid typ halv 6 så kom Sara´s pappa och hämtade henne. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Jag kollar min mail flera gånger om dagen och har inte fått något så klart, trots att jag har mailat til dem två gånger. Natti, natti!

2009-01-24 @ 00:56:00
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ny tävling har startats upp. Just nu kan du vinna priser från ett helcoolt och kritvitt ställe! :-)

2009-01-24 @ 11:43:52
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: sannie

söt blogg

2009-01-24 @ 11:44:44
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0