1 år sen!

Heej gick upp klockan 06:45 idag tog en dusch klädde på min sätte i lincerna sminkade mig ått frukost mötte sara ahh hela morgonen gick jätte braa :)
Skolan gick också jätte bra förutom att alla va skiit jobbiga på engelskan (förut typ 5 st, jag satt stilla på min stol och arbetade) Jaja efter skolan så åkte sara jag och sara hem till mig och *fikade* satte framför datan och chillade vid ca 6 tiden så åkte sarorna hem ;)
just nu tittar jag på Let´s Dance och äter ostbågar *mums*
finns inte så mycket mer attt säga tittar lite på snygga kläder/skor på datan *önskar att man va rik* jaja får fantesera vidare om dom kläderna x)
hej då  

Haha ah, detta gjorde jag allså för ett år sen!
Hade ju en blogg inan jag starde denhär.
Så det är därför jag vet vad jag gjorde :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0