Tisdag...eller?

Haha, har värkligen ingen koll på dagarna längre
...men nästa vecka är det ju lov och sen är det skola igen....suck! Då måste jag gå upp klockan 07:00 igen. Syrran sitter och äter chips, känner hur sugen jag börjar bli, men jag ska inte börja äta chips igen. Nu har det typ gått 1 år seden jag ått chips. Så ska inte börja äta chips nu heller!

Vad har hänt idag då? Fick sätta på prislappar på vantar och blomkrukor...skit kul. Sedan fick jag klä om en skylltdocka, det är alltid lika roligt : m Slutade klockan 4 som vanligt, skulle åka in till stan då och fika med mami. Men orkade inte...så gick hem istället. Sedan kom mamma och clase hem med thaimat....som jag inte riktigt gillar så mycket. Så tog bara lite kyckling och ris, dom hade köpt cocacola också, och det säger man inte nej till iallafall. Och nu ikvälll så brjade den nya serien The mentalist, tyckte den serien var super bra! Värkligen ett program som jag ska börja följa ^^ Men nu ska jag nog inte sitta vid datan så länge, börjar bli lite trött och måste sova mycket så min förskylning går bort.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

happy onsdaaag =)

2009-02-18 @ 12:03:50
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0