Suck...jag asså?

Haha, fan vad dum jag är ibland!? Skulle logga in på bloggen och så skriver jag ttekla.blogg.se istället för min hotmail adress, och så klickar jag på OK. Och så sitter jag där och skriver in mitt lösenord om och om igen eftersom jag trode det var lösenordet som var fel. Sen så ser jag juh att jag har skrivit min bloggadress istället för min hotmail HAHA!
Smart jag är ibland.....

Men nu är jag iallafall ine på bloggen!
Idag så fick jag städa hyllorna efter som dom tydligen var lite dammiga. Det tog ju inte bara en evighet,klockan blev tillslut ett då tog jag lunch, och då var jag inte klar med hyllorna ens hiihi. Men när jag kom tillbacks så fortsatte jag med hyllorna. När jag var klar med det så fick jag klä om 2 skylltdockir JIPPI. Den första dockan var en killdocka så den fick ha en kavaj, en gulsjorta, en slips och en söt liten hatt ^^ Tjejdockan fick en gult-shirt, en mörkblå kjol, en en mörkblå sjal och en jätte cool skinjacka :D Sen så gick jag hem, åkte då in tillstan och lämnda locktången, tyckte det var så jäckla onödigt att lägga 200 kr på en sak som man typ aldrig kommer använda + så kan jag ju locka med plattången ;) Men jag köpte iallafall spa face care och ett lappbalsan som tydlig var rött haha xD Men det funkar, tur att jag gillar röda läppar. Sen så åkte jag hem och har inte gjort så mycket. Hittade 2 kr idag, ingen otur för mig idag inte ^^


Kommentarer
Postat av: Rosita

Ja men du kom ju in i alla fall. :)

2009-02-14 @ 23:09:29
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: melissa

haha så gör jag oxå ilbnad p

2009-02-17 @ 20:04:26
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0