Söndag :)

Hejsan! Igår så somnade jag sent och idag så vaknade jag sen inte kul...Men som tur är så börjar jag klockan 11 imorn, gör det i 2 veckor faktiskt :D Vi 8or har ju prao nu, så jag har ingen skola på 3 veckor fett skönt :D Hur som helst, idag vid halv 4 så åkte jag in till farsta. Kollade på skor och hittade ett par skit snygga klackskor, halva klacken var liksom gjord av glas! Men dock så gillade jag inte färgen så jag köpte dom inte :P Men jag köpte faktiskt ett jätte fint nagellack. Sen så åkte jag hem och kollade på top model. Och sen så såg jag att det var goosip girl (stavfel?)på tv. Men så klart så upptäckte jag det när det var slut haha xD Men nu ska jag gå.
Puss & Hej ♥

Kommentarer
Postat av: tekirch.blogg.se

Godmorgon! Vill bara önska dig en trevlig dag ♥

2009-02-09 @ 07:32:32
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Julia

jättefin färg på lacket;D gillar sådan lysröd typ:P

snygg header, men du, ska du inte ta bort julgranen nu?^^

2009-02-10 @ 11:55:39
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0