Sara's födelsedag!

Hejsan!
Idag så fyller ju min underbara vän SaraS 15 år. Och vi firade då henne och hade jätte kul! Så här gick det till närr vi firade hennes födelsedag!
Vi lurade henne att Tora och SaraB skulle gå och se på ett simhopptävling. Men igentligen så skulle dom till Toras lägenhet vid t-centralen (Sara vet inte att hon har en lägenhet där) och pynta den med ballonger m.m. Och medans dom gjorde det så gick jag till h&m och köpte Sara's födelsedagsprisent. Sen så gick jag till Sara's och sa gratis m.m, Augusta var redan där! Sen så lurade vi henne att vi då skulle till ett jätte mysigt café som ligger vid t-centalen. Men igentligen så skulle vi ju ta henne till Toras lägenhet :P Så vi åkte ditt möte upp SaraB och Tora vid åhlens och gick då ditt. Eller nja inte riktigt så...Först så försökte vi övertala Sara att hon skulle ta på sig en ögonbindel så hon inte visste vart vi gick. Men det totalvägrade hon haha! Så vi gick då in i en kyrka och bha, men asså vi ska be för dig Sara..så jag och Sarorna gick in i kyrkan medans Tora och Augusta sprang upp till lägenheten och tände ljusen och sånt (toras lägenhet ligger precis vid kyrkan!) Ja..och sen gick då jag och sarorna upp till Toras lägenhet. Och på vägen upp så sa vi att cafet låg typ i någons lägenhet blablabla. Och sen så bha kom vi då till toraslägenhet och sa grattis och spelade upp låtar m.m OCH HON BLEV SUPERGLAD!


Efter vi hade ätit tårta och sjungit för hennes och gjort en massa andra saker så kom vi överens att vi skulle färga Augustas hår blont (asså augusta gick ju med på det såklart). Så tora och agge sprang ner och köpte hårfärg..smarta som dom är så köpte dom bara 2 blonda hårfäger...men måste ju avfärga håret inan man färger det blont! Så allt som blev blont på henne var uttväxten HAHA! Efter vi hade färgat håret så gick vi alla hem.
Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: jennie

snygg blogg!

2009-02-25 @ 21:06:45
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: Leia

Fina bilder.

2009-02-25 @ 23:41:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Just nu pågår det en mini-tävling i våran blogg. Det är inget stort, men är du intresserad så kan du gå in och läsa hur du gör för att vara med på det senaste inlägget! Det skulle vara roligt om du ville vara med! Kramar på dig!

2009-02-28 @ 17:30:14
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: du vet vem jag är

asså jag ser ju helt absoulut fakkad ut på denna bild !! Lägg märke till min öl mage...!!!!

2009-03-01 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0