Måndag.

Hejsan!
Igår så gjorde jag värkligen inget! Satt framför tv hela dagen, najs liv va?  Men mamma hade varit på penduro och köpt pyssel till mig. Så jag gjorde små runda kyckligar igår också :P Dom blev super läckra, men tog inga foton på dom. Men ni får kanske se dom nån annan dag! Vad har jag gjort idag då....inget specielt faktiskt. Åkte hem till pappa efter som det är hans vecka nu. Och var tvungen att bära med en jätte stor väska för att jag skulle ju ta med playa station m.m. Men som tur var så vägde inte väskan så mycket :-)

Imorn så ska jag gå till ringen eller götgatan. Ska köpa nytt smink och underkläder. Och sen så ska jag bowla med tjejorna klockan 20:00...jag suger på att bowla haha. Kommer typ vara säms. Men äsch vem bryr sig? Det är ju endo roligt att få träffa alla! Men nu ska jag fortsätta se på my name is Earl.
Hej då ♥

Varför kommer det snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0