Kväll :)

God Kväll.
Tyvärr så pluggade jag inget idag, orkade värkligen inte använda hjärnan så mycket idag. Så istället satt jag och glode på tv hehe. Spelade lite gh också, är inte så bra på det haha. Men nu har jag iallafall börjat på medium....och det går inge bra kan jag säga xD Kom hem från affären för en stund sen, min katt Måns sprang efter mig hela vägen! När han sprang över ett övergångställe så blev han nästan på körd....blev skit rädd haha! Men sen så hoppade han upp på ett träd. Som om han försökte krama det :P Köpte halstablette så jag blir lite bättre,och så hyrde jag en film. Kommer inte ihåg vad den hete men jaja. Nu ska vi iallafall kolla på filmen. Skriver imorn när jag kommer hem.
Puss

Dum med söt

Kommentarer
Postat av: lina

Men gud va fin, kan du skicka bilderna på Måns? Han är jätte fin!

2010-05-24 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0