Igår

Hejsan! Ligger hemma och är sjuk, men imorn så går jag till skolan. Ska ju läsa upp hur en jävla glödlampa blev till inför hela klassen! Hatar att redovisa inför klassen, läraren har sakt att jag värkar så säker när jag står det. Men jag tycker jag värkar skit nervös haha. Och inte nog med det så hittar jag inte min mobil heller!?  Bloggade inget igår, så jag skriver nu istället vad jag gjorde igår :)

Igår så hade vi syslöjd i skolan, det var en tyst lektion, ganska skönt. Men det var nog ite för tyst....men vi fick iallafall ta med oss sakerna vi håller på med. Jag får bara sticka 6 cm på min stickning. Dåligt!? Efter skolan så gick jag,saraS och augusta till sf och köpte biljätter till filmen The curious case of Benjamin Button. Efter det gick vi till taco bar och ått mat. Fan vad gött det var asså! Sen gick vi och gick runt i söder hallarna, medans vi står och glor ner på folket så kommer det 3 st killar och börjar pratar med oss. Haha, eller det var typ bara en kille som pratade, men iallafall :P Han bha börjar sjunga på en danny låt? ehh...normalt?  Jaja, sen gick vi allafall och köpte popcorn och läsk.. Medans vi sitter där och väntar på att vi ska bli insläppta till filmen så kommer våran gympa lärare...men min fd no lärare haha!
Filmen var iallafall jätte bra! Augusta började gråta hehe. Och jag råkade tappa mina popcorn xD Men som tur var så var det bara lite popcorn som kom ner på golvet ;) Efter filmen så gick vi till agge, hon skulle nämligen packa och sen så gick vi alla hem.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0