090216

Hejsan! Har inte kunnat logga in på bloggen igår eftersom internät pajades? Och i lördags kom jag hem vid 11 och då orkade jag inte blogga. William fyllde ju år i lördags, så vi gick utt och åt på en china resturang. Skit god mat! Tog även fritterad banan med glass. Hade aldrig smakat det förr, och jag gillade det inte kan jag säga :P Igår så var jag bara hemma, kände mig sjuk så hade ingen lust att göra något. Börjar bli förkyld också...skit kul!?

Idag då, började 11 som vanligt. Fick då ta undan alla reakläder och klippa av prislappen på dem, och sedan så fick jag slänga ner kläderna i 2 olika påsar. Ena med sommarkläder och den andra memd vinterkläder, det tog skit lång tid att göra, klockan 1 tog jag lunch efter som mamma kom in i butiken och köpte ett par vantar :P Så vi gick tillsammans hem. Ått ravioli till lunch, skit gött! Men imorn äter jag nog där, orkar inte gå hem och äta varje dag liksom. När jag kom tillbacks så fick jag fortsatte med kläderna som skulle bort, blev klar med det vid halv 4 haha xD Sen fick jag göra om ett skylltfönster som var dekorerat (stavfel?) med allahjärtansdag pryllar. Så pimpade om den haha xD Men den blev ganska bra! Sen gick jag hem, just nu kollar jag lite på the hills.
Skriver väll imorn eller ikväll. Puss och Hej


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vilken fin blogg du har!



Btw, har du tips på en bra foundation?

2009-02-17 @ 18:03:04
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe blyg stämmer nog minst av allt. vad grundar du det på?

2009-02-17 @ 20:04:58
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0