Muffinfabriken!

Hejsan!
Idag så träffade jag Augusta klockan 13:20, hon kom lite sent fast vi skulle mötas utanför hennes port!? Vi gick iallafall än promenix till ringen, vi gick förbi våran skola och på skolgården satt Augustas syrra och hennes kompis. Pratade än liten stund och sedan fortsatte jag och Augusta våran promenix. Vi gick till muffin fabriken och och tog 2 muffins, en chokladmuffin och en citron muffin. Sedan så delade vi på muffisarna och gav varnade en varsin halva. Orka bara en halva haha, (muffisarna är jätte stora så ni vet) När vi hade satt där ett tag och pratat om bloggar så rörde vi oss mott medborgarplatsen. Auugusta ville gå på bio men det ville inte jag. Så vi fortsatte att gå igen, kom till mariatorget och där var det några som hungerstrejkade..? Vi möte Augustas kompis Erik och hans vän. Dom två (augusta och erik) pratade en stund och sedan gick jag och Augusta til..öh..kommer inte ihåg vad det heter men skit samma, man ser iallafal slussen haha xD Vi stog där en stund och pratade om..nja lite saker bara. Efter en stund så gick vi ner till gamla stan och flummade runt på vägen. Sedan (som vanligt) så tog vi t-banan tillbacks till mariatorget hehe. Satte oss på en parkbänk och pratade lite mera. Sen så skulle Augusta äta med sin mor så vi sa hej då och jag gick hem :-)
Puss och kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0