Snart är det maaaaaaaat

hejsan!
Bloggade inget igår för ja..jag han inte :P Eller jag var typ bara hemma fram till klockan 6 då jag åkte hem till pappa och duscha, laddade in bilderna från kameran och fixade lite med telefonen :) Sedan klockan 8 så möte jag Augusta utanför hennes port och så gick vi till sf och hämtade ut våra biljetter till filmen Inglourious Basterds, den var värkligen jätte bra! Och det är en film som man värkligen ska se på bio, och slutet var lite oväntat, trode det skulle sluta på ett helt annat sätt :P Filmer var 2 timmar och 35 min, så filmen slutade vid klockan 12, så då gick jag och Augusta hem sov, vaknade halv 8 och gjorde mig i ordning till skolan, möte Augusta klockan 8 utanför hennes port och så schusade (stavfel?) hon mig till skolan :-) Det var lattjolajjban idag, gick hellt okej. Klockan 11 var det lunch och efter lunchen så var det prisutdelning och efter det så skulle vi gå till aulan :P Vi apploderade typ efter varenda mening nån lärare sa haha xD Slutade klockan 1 och gick då hem. Trodde värkligen att jag skulle få hem mina kläder idag från yesstyle. Men det hade jag inte, hoppas dom kommer nu under veckan, vill värkligen ha mina nya kläder!? Har precis ätit lite mat och ska nu läsa bloggar :-) Kanske skriver sen ikväll, puss

Kommentarer
Postat av: julia

den filmen verkar intressant! måste se ^^

2009-08-24 @ 21:31:57
URL: http://juliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0