Första skoldag

Hejsan!
Idag så var det första dagen i skolan, vi började klockan 10:00 och vi slutade klockan 10:30. Och vad hände under dom 30 min, jo vi fick några papper + liiiiite till. Så himla onödigt haha! Men efter skolan så gick jag,Augusta, SaraS, Tora och SaraB till muffinfabriken och käkade muffin och hade det najs. Efter vi hade fikat så gick Tora och SaraB hem (typ) och jag Augusta och SaraS gick och satte oss på en liten bänk och pratade, sedan så åkte vi till götgatan! Kollade lite ine på monki + några andra butiker. Sen så gick Sara hem och jag och Augusta gick hem till Augusta och där så hämtade Augusta lite saker (typ) och sedan så gick vi till mariatorget, på vägen ditt så kom vi på den rikitga anledningen varför vi gick hem till Augusta, vi skulle ju kissa haha! Hur fan glömar man det? Så vi gick hem till min pappa och såg gick på vi toa. Fick även pengar till mat, wiie! Så jag och Augusta gick och fikade och tog lite flummiga bilder hiihi! Sen så gick vi tillbacks till götgatan, där så köpte Augusta en modetidnign, Jag hittade en bok jag värkligen vill ha (tokyo fashion bok) skit söta bilder, vill värkligen ha den! Fyller år snart (23 sep) ska nog önske mig den boken :-) Hittade även lite saker från designe torget ;) Kom hem vid öh, halv 5 kanske, glömde nycklarna hos pappa, men våran grane hade en extra nyckel så jag kom in i lägenheter! Ska gå och köpa mat nu, puss och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0